VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PLATFORMA SITNOW PRE PODNIKATEĽOV

1. Poskytovateľ platformy Sitnow

  • obchodné meno: Consulting Agency s.r.o.
  • právna forma: spoločnosť s ručením obmedzeným
  • sídlo: Na ihrisko, Riečka PSČ: 974 01, Slovenská republika
  • IČO: 48 243 086
  • DIČ: 2120106318
  • IČ DPH: SK2120106318
  • zapísaný v: Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica
  • zastúpený: konateľmi: Júlia Petránová a Denis Petrán
(ďalej len „poskytovateľ“)

2. Používateľ platformy Sitnow

1. Za používateľa platformy Sitnow sa považuje registrovaný podnikateľ, ktorý má vytvorený aktívny používateľský účet, prevádzkuje gastro podnik (napríklad reštauráciu alebo kaviareň) a má záujem používať platformu Sitnow v súlade s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami. (ďalej len „používateľ“)

3. Úvodné ustanovenia

1. Účelom týchto všeobecných obchodných podmienok (ďalej len "VOP") je jasne a zrozumiteľne informovať používateľa ako funguje platforma Sitnow, aké práva a povinnosti má poskytovateľ a používateľ, ktorí prostredníctvom platformy Sitnow uzatvorili túto zmluvu.

2. Nakoľko účastníkmi tohto obchodno-záväzkového vzťahu sú podnikatelia, tieto VOP sa riadia ustanoveniami § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"). Na používateľa sa preto nevzťahujú práva, ktoré má spotrebiteľ v zmysle príslušných právnych predpisov.

4. Vymedzenie pojmov

1. Platformou Sitnow sa rozumie IT aplikácia, prostredníctvom ktorej používatelia vytvárajú a zverejňujú svoje kupóny.

2. Kupónom sa rozumie IT zľava alebo výhoda, ktorú poskytne používateľ zákazníkom, ktorí si aktivovali vytvorený kupón a následne ho použili vo vybranom gastro podniku.

3. Prevádzkovateľom elektronickej platformy Sitnow je obchodná spoločnosť Consulting Agency s.r.o., so sídlom na adrese Na ihrisko 120/7, 974 01 Riečka, Slovenská republika, IČO: 48 243 086, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka číslo: 28416/S.

4. Zmluvou sa rozumie zmluva medzi poskytovateľom a používateľom uzavretá na diaľku prostredníctvom platformy Sitnow bez súčasnej fyzickej prítomnosti poskytovateľa a používateľa, obsahom ktorej sú tieto VOP.

5. Zmluvnými stranami sa rozumie poskytovateľ a používateľ, každý jednotlivo ako „zmluvná strana“.

5. Postup uzavretia zmluvy

1. Používateľ môže využívať služby a výhody platformy Sitnow len v súlade s týmito VOP, na základe riadnej registrácie a po uzavretí zmluvy, obsahom ktorej sú tieto VOP.

2. Registrácia používateľa Používateľ prostredníctvom platformy Sitnow vyplní registračný formulár poskytnutím identifikačných a kontaktných údajov o podnikateľovi, pričom povinné polia sú označené symbolom *.

3. Používateľ má možnosť prostredníctvom týchto VOP oboznámiť sa s podmienkami spolupráce. Následne, v prípade súhlasu s ich obsahom zaškrtne políčko: „Súhlasím s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a potvrdzujem, že som oprávnený konať v mene používateľa.“

4. Používateľ bude zároveň informovaný o spracúvaní osobných údajov: „Beriem na vedomie, že spoločnosť Consulting Agency s.r.o. bude spracúvať osobné údaje uvedené v tomto formulári za účelom plnenia zmluvy podľa čl. 6 ods.1 písm. b) GDPR. Viac informácií nájdete v čl. 13 VOP.“

5. Okamihom, keď používateľ klikne na odkaz „Súhlasím s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a potvrdzujem, že som oprávnený konať v mene používateľa.“, má sa za to, že používateľ je plnoletá a plne spôsobilá osoba, ktorá sa riadne oboznámila s VOP, tieto si preštudovala, zobrala ich na vedomie a dobrovoľne sa rozhodla uzavrieť túto zmluvu. VOP sa týmto stávajú dohodou zmluvných strán.

6. Poskytovateľ zašle používateľovi na jeho e-mailovú adresu email s textom: „Potvrdenie registrácie“, prílohou ktorého budú VOP, čo predstavuje záväzné potvrdenie o uzavretí zmluvy medzi poskytovateľom a používateľom.

7. Podmienkou platnosti zmluvy je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých povinných údajov plnoletou osobou, spôsobilou na dané právne úkony a oprávnenou konať v mene daného podnikateľa.

8. Poskytovateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak sa preukáže, že osoba, ktorá vyplnila a potvrdila registračný formulár a s tým súvisiace vyhlásenia nie je oprávnenou konať v mene daného podnikateľa; v takom prípade daná osoba zodpovedá poskytovateľovi za akúkoľvek tým spôsobenú škodu.

6. Ako to celé funguje - stručný popis

1. Registrácia používateľa Podnikateľ v gastro priemysle, ktorý má záujem využívať platformu Sitnow ako nástroj na podporu predaja sa najskôr zaregistruje a vytvorí si svoj vlastný účet a prostredníctvom poskytnutia súhlasu s týmito VOP uzavrie zmluvu s poskytovateľom.

2. Vytvorenie kupónu používateľom Registrovaný používateľ následne môže vytvárať kupóny ľubovoľne podľa svojich aktuálnych potrieb a to tak, že poskytne vybraný druh zľavy alebo špeciálnu výhodu.

3. Platforma Sitnow umožňuje aj vytváranie oznamov o rôznych kultúrnych podujatiach, avšak spolu s oznamom musí byť vytvorený aj kupón, v rámci ktorého sa poskytne nejaká zľava alebo špeciálna výhoda podľa bodu 6. 2. článku 6 týchto VOP.

4. Zverejnenie a propagácia kupónov Všetky vytvorené a platné kupóny budú zverejnené a propagované prostredníctvom aplikácie Sitnow, najmä na webovom sídle www.sitnow.sk, sociálnych sieťach poskytovateľa a jeho partneroch.

5. Aktivovanie kupónu zákazníkom Vybraný zľavový kupón si zákazník aktivuje prostredníctvom aplikácie Sitnow napríklad pomocou svojho mobilu. Zákazník za aktivovanie a použitie kupónu nič neplatí.

6. Použitie kupónu zákazníkom Zákazník navštívi vybraný podnik a použije aktivovaný kupón tak, že ho sprístupní personálu, ktorí naskenuje a overí QR kód daného kupónu. Zákazník bude mať zároveň možnosť poskytnúť svoj feedback ohľadom podniku a jeho kupónov.

7. Fakturácia Poskytovateľovi vzniká nárok na dohodnutú odmenu až v momente, keď zákazník použije aktivovaný a platný kupón v súlade s bodom 6.6. článku 6 týchto VOP vo vybranom gastro zariadení, ktoré vytvorilo daný kupón.

7. Práva a povinnosti zmluvných strán

1. Medzi povinnosti poskytovateľa patrí najmä:

  • 1. prevádzkovať elektronickú platformu Sitnow, pričom poskytovateľ negarantuje, že platforma Sitnow a webové sídlo budú dostupné vždy a bez prerušenia alebo porúch;
  • 2. umožniť registrovanému používateľovi vytvárať prostredníctvom platformy Sitnow kupóny v rozsahu povolených voliteľných položiek tak, aby si v súlade so svojimi aktuálnymi potrebami nastavil ponúkané zľavy/výhody/oznamy;
  • 3. zverejniť prostredníctvom platformy Sitnow vytvorené platné kupóny, v rámci ktorých používatelia propagujú svoje gastro prevádzky, ponúkané zľavy/ výhody alebo kultúrne podujatia;
  • 4. umožniť zákazníkom, aby si vybrali a aktivovali vytvorený kupón, ktorý následne použijú vo vybranej gastro prevádzke, ktorá poskytla zľavu/výhodu prostredníctvom daného kupónu;
  • 5. vystaviť a zaslať používateľovi faktúru podľa počtu použitých kupónov v súlade s článkom 8 týchto VOP.

2. Medzi povinnosti používateľa patrí najmä:

  • 1. vytvárať minimálne 2 kupóny za jeden týždeň v rozsahu povolených voliteľných položiek;
  • 2. akceptovať a naskenovať QR kód platného kupónu a poskytnúť zákazníkovi zľavu/výhodu v súlade s platným kupónom; porušenie tohto ustanovenia sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, pričom poskytovateľ má právo odstúpiť od zmluvy, obsahom ktorej sú tieto VOP; zmluvné strany sa zároveň dohodli, že v prípade preukázaného porušenia tohto ustanovenia je poskytovateľ oprávnený požadovať od používateľa za každý jednotlivý prípad porušenia zmluvnú pokutu vo výške 5.000,- EUR (slovom: päťtisíc eur) opakovanie, a to aj po skončení tohto zmluvného vzťahu, tým nie je dotknuté právo na náhradu škody, a to aj v rozsahu presahujúcom zmluvnú pokutu;
  • 3. zaplatiť poskytovateľovi dohodnutú odmenu na základe zaslanej faktúry podľa počtu použitých kupónov v súlade s článkom 8 týchto VOP;porušenie tohto ustanovenia sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, pričom poskytovateľ má právo odstúpiť od zmluvy, obsahom ktorej sú tieto VOP.
3. Používateľ za zaväzuje, že
  • 1. zľavy/výhody/oznamy o kultúrnych podujatiach poskytované prostredníctvom kupónu nebudú zavádzajúce alebo klamlivé a nebudú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi;
  • 2. nebude porušovať vlastnícke práva, autorské práva, práva súvisiace s ochrannými známkami, či akékoľvek iné práva na ochranu duševného vlastníctva poskytovateľa alebo tretích strán týkajúcich sa platformy Sitnow a / alebo www.sitnow.sk;
  • 3. nebude akýmkoľvek spôsobom poškodzovať platformu Sitnow a / alebo www. sitnow.sk a neurobí žiadne opatrenie, ktoré by spôsobilo ich nedostupnosť, nepoužiteľnosť, poškodenie alebo vymazanie.

4. Zľavu/výhodu poskytovanú prostredníctvom kupónu poskytuje zákazníkovi vždy daný gastro podnik - používateľ (nie poskytovateľ).

5. Poskytovateľ nie je v postavení predávajúceho, nakoľko nepredáva zákazníkovi žiadny tovar alebo službu a ani mu neposkytuje žiadnu zľavu/výhodu. Medzi poskytovateľom a zákazníkom nevzniká žiadny zmluvný vzťah. Zmluvný vzťah vzniká medzi používateľom -gastro podnikom a zákazníkom v prípade, že zákazník navštívi gastro prevádzku a použije svoj kupón.

6. Poskytovateľ nezodpovedá za služby/tovary, ktoré poskytujú gastro podniky - používatelia svojím zákazníkom, a preto neposkytuje žiadnu záruku za ich služby/tovar.

7. Poskytovateľ nezodpovedá za

  • 1. obsah, presnosť a úplnosť kupónu zverejneného prostredníctvom platformy Sitnow, zverejnenie kupónu prostredníctvom platformy Sitnow neznamená, že poskytovateľ obsah/znenie kupónu schválil alebo skontroloval;
  • 2. kvalitu tovaru alebo služby daného gastro podniku - používateľa;
  • 3. akékoľvek s tým súvisiace škody a / alebo reklamácie, ktoré si zákazník môže uplatňovať voči gastro podniku - používateľovi, kde si kúpil tovar/službu, pričom použil zľavový kupón platformy Sitnow.

8. Odmena a platobné podmienky

1. Poskytovateľovi vzniká nárok na dohodnutú odmenu až v momente, keď zákazník použije platný kupón vo vybranom gastro zariadení, ktoré vytvorilo daný kupónov v súlade s bodom 6.6. článkom 6 týchto VOP.

2. Zmluvné strany sa dohodli, že používateľ zaplatí poskytovateľovi odmenu vo výške 1 EUR (jedno euro) za každý jeden kupón vytvorený prostredníctvom platformy Sitnow, ktorý zákazník použil v jeho gastro zariadení (ďalej len „odmena“) v súlade s týmito VOP. Dohodnutá odmena je uvedená bez DPH, ktorá sa bude uplatňovať v súlade s príslušnými daňovými právnymi predpismi.

3. Výška odmeny závisí od počtu kupónov, ktoré zákazníci použili vo vybranom gastro zariadení. Poskytovateľ získa informáciu o počte použitých kupónov u konkrétneho používateľa automaticky prostredníctvom platformy Sitnow, cez ktorú sa kupóny budú skenovať.

4. Fakturácia odmeny sa uskutoční dva krát v mesiaci, a to k 15. dňu a na konci každého kalendárneho mesiaca, podľa počtu použitých kupónov. Faktúru vystaví poskytovateľ a zašle ju používateľovi. Splatnosť faktúry je do 7 kalendárnych dní od jej doručenia používateľovi. Používateľ týmto v zmysle § 71 ods. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov udeľuje poskytovateľovi súhlas na to, aby podľa týchto VOP vystavoval a zasielal faktúry v elektronickom formáte (ďalej len „elektronické faktúry“). Poskytovateľ doručuje elektronické faktúry používateľovi prostredníctvom elektronickej pošty z e-mailovej adresy poskytovateľa, ktorá je uvedená v bode 1.1. článku 1 týchto VOP na e-mailovú adresu používateľa, ktorá bude uvedená v registračnom formulári. Elektronická faktúra sa považuje za doručenú nasledujúci pracovný deň odo dňa odoslania daného e-mailu, aj keď si adresát e-mail neprečítal. Voľba formy vystavenia faktúry a spôsobu jej doručenia je v každom prípade ponechaná na vôli poskytovateľa, s čím používateľ súhlasí.

5. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi, inak je používateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti poskytovateľovi vrátiť. Lehota splatnosti začne v takom prípade plynúť od doručenia novej, správne vystavenej faktúry používateľovi.

9. Prístup k platforme Sitnow

1. Počas trvania zmluvy, obsahom ktorej sú tieto VOP poskytovateľ poskytuje používateľovi nevýhradnú, neprenosnú licenciu (súhlas) na používanie platformy Sitnow v nasledujúcom rozsahu, a to len, aby vytváral kupóny v rozsahu povolených parametrov v súlade s týmito VOP.

2. Používateľ nemá právo na poskytnutie sublicencie alebo postúpenie tejto licencie a po skončení trvania tejto zmluvy nie je oprávnený akýmkoľvek spôsobom používať platformu Sitnow.

3. Okrem súhlasu na použitie platformy Sitnow podľa bodu 9.1. článku 9 týchto VOP sa používateľovi neudeľujú, či už výslovne alebo implicitne, žiadne ďalšie licencie a / alebo práva na používanie a / alebo postúpenie akýchkoľvek vlastníckych práv, práv duševného vlastníctva, autorských práv týkajúcich sa platformy Sitnow.

4. Používateľ má zakázané vykonávať kroky, ktoré môžu porušiť práva na ochranu duševného vlastníctva poskytovateľa alebo tretích strán týkajúcich sa platformy Sitnow a / alebo www.sitnow.sk.

5. Používateľ nie je oprávnený žiadať o úžitkové vzory, patenty, práva duševného vlastníctva alebo akékoľvek iné vlastnícke, priemyselné alebo obchodné práva na základe informácií získaných prostredníctvo platformy Sitnow.

6. Používateľ udeľuje poskytovateľovi bezodplatný súhlas na použitie a zverejnenie svojho obchodného mena a ochrannej známky na webovom sídle www. sitnow.sk ako aj na sociálnych sieťach poskytovateľa alebo jeho partnerov.

10. Zákaz konkurenčného konania

1. Používateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby sa jeho spoločnosť, jej konateľ a jej spoločník zdržiavali bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa nasledujúceho:

  • 1. poskytovať rovnaké alebo obdobné služby ako poskytuje poskytovateľ prostredníctvom platformy Sitnow v zmysle týchto VOP;
  • 2. priamo alebo nepriamo sprostredkovávať pre iné osoby rovnaké alebo obdobné služby ako poskytuje poskytovateľ prostredníctvom platformy Sitnow v zmysle týchto VOP;
  • 3. postupovať pri svojej činnosti tak, aby získal na úkor poskytovateľa pre seba alebo pre cudzie podnikanie prednosť, prospech alebo inú neoprávnenú výhodu súvisiacu s platformou Sitnow.

2. Povinnosti uvedené v bode 10.1. článku 10 týchto VOP sa používateľ zaväzuje dodržiavať po dobu trvania tejto zmluvy a 2 roky po ukončení účinnosti tejto zmluvy.

3. V prípade porušenia záväzku zdržať sa konkurenčného konania v zmysle bodu 10.1. v spojení s bodom 10.2. článku 10 týchto VOP používateľom, je poskytovateľ (i) oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, a / alebo (ii) tiež oprávnený požadovať od používateľa za každý jednotlivý prípad porušenia zmluvnú pokutu vo výške 5.000,- EUR (slovom: päťtisíc eur) opakovanie, a to aj po skončení tohto zmluvného vzťahu.

4. Uplatnením práva na zmluvnú pokutu ani zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo poskytovateľa na náhradu škody, a to aj v rozsahu presahujúcom dohodnutú zmluvnú pokutu. Uplatnením práva na zmluvnú pokutu ani zaplatením zmluvnej pokuty taktiež nie je dotknutá povinnosť používateľa naďalej splniť povinnosť zabezpečenú zmluvnou pokutou. Zmluvná pokuta podľa bodu 10.3. článku 10 týchto VOP je splatná piatym (5.) pracovným dňom odo dňa doručenia písomnej výzvy poskytovateľa používateľovi na jej zaplatenie. Zmluvné strany so zmluvnou pokutou dohodnutou podľa bodu 10.3. článku 10 týchto VOP vyslovene súhlasia a vyhlasujú, že táto zmluvná pokuta je (aj s prihliadnutím na hodnotu a význam zabezpečovanej povinnosti) primeraná, zodpovedajúca dobrým mravom a zásadám poctivého obchodného styku a v prípade vzniku nároku oprávnenej zmluvnej strany na zmluvnú pokutu, túto zmluvnú pokutu nebudú rozporovať.

11. Dôvernosť

1. Za dôverné sa považujú všetky informácie, skutočnosti, fakty, dokumenty, osobné údaje, údaje a/alebo poznatky poskytovateľa, predovšetkým technickej, výrobnej, právnej, osobnej, zamestnaneckej, informačnej, finančnej, obchodnej a/alebo ekonomickej povahy, zdrojové a strojové kódy, ako aj takéto údaje od zákazníkov alebo obchodných partnerov poskytovateľa a/alebo utajené informácie, know-how a obchodné tajomstvá poskytovateľa, identifikovateľné zistenia, ktoré sú prístupné iba obmedzenému počtu ľudí, napr. vo forme neverejných informácií o výrobných procesoch alebo výsledkoch auditu, ktoré používateľ obdrží alebo inak získa od poskytovateľa (a to aj formou nahliadnutia) v rámci daného účelu, bez ohľadu na to, či sú zachytené písomne, v textovej forme, elektronicky, ústne, vizuálne alebo v akejkoľvek inej forme (ďalej len „Dôverné informácie“). Medzi Dôverné informácie patria aj všetky ich kópie, vytvorené materiály a kompilácie, bez ohľadu na to, či sú takéto informácie výslovne označené poskytovateľom ako dôverné (napríklad v zmysle § 271 Obchodného zákonníka).

2. Dôverné informácie sú a zostávajú vlastníctvom poskytovateľa alebo tretej strany, ktorá poskytla Dôverné informácie poskytovateľovi.

3. Používateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých Dôverných informáciách a tieto udržiavať v tajnosti, najmä sa však zaväzuje nesprístupniť, nekopírovať, nereprodukovať ani inak distribuovať, šíriť alebo inak sprístupňovať Dôverné informácie inej tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa. Ak je poskytnutie týchto Dôverných informácií tretím stranám nevyhnutné, súhlas nemôže byť bezdôvodne odopretý. Predtým než poskytne používateľ Dôverné informácie tretím stranám, musia byť tieto tretie strany zaviazané zachovávať mlčanlivosť v rovnakom rozsahu ako zmluvné strany podľa týchto VOP.

4. Používateľ môže použiť Dôverné informácie výlučne len na dosiahnutie účelu, na ktorý mu boli Dôverné informácie poskytnuté alebo sprístupnené. Používateľ nesmie použiť Dôverné informácie na akýkoľvek iný účel, predovšetkým nesmie použiť Dôverné informácie na účely vykonávania akejkoľvek aktivity, ktorá by mohla konkurovať akejkoľvek obchodnej činnosti poskytovateľa alebo ktorá by mohla spôsobiť poskytovateľovi alebo akýmkoľvek tretím osobám (napr. zákazníkom alebo obchodným partnerom poskytovateľa), priamo alebo nepriamo majetkovú alebo nemajetkovú ujmu.

5. Povinnosť mlčanlivosti podľa tejto zmluvy trvá aj po zániku tejto zmluvy bez časového obmedzenia. Povinnosť mlčanlivosti však neplatí, ak je to nevyhnutné na plnenie úloh súdu a orgánov činných v trestnom konaní podľa osobitného zákona; tým nie sú dotknuté ustanovenia o mlčanlivosti podľa osobitných predpisov.

6. Používateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa neposkytne vyššie uvedené Dôverné informácie tretím osobám, okrem (i) prípadov predpokladaných týmito VOP, (ii) prípadov stanovených alebo požadovaných v zmysle zákona alebo inej regulácie, akýmkoľvek príslušným súdnym, správnym alebo regulačným orgánom, alebo okrem (iii) prípadov v súvislosti s akýmkoľvek sporom, ktorý by prípadne mohol vyplynúť z týchto VOP alebo vzniknúť v súvislosti s týmito VOP.

7. Používateľ sa zaväzuje oznámiť poskytovateľovi písomne a bezodkladne po zistení, že došlo k akémukoľvek neoprávnenému sprístupneniu, poskytnutiu, použitiu, využitiu alebo zverejneniu Dôverných informácií alebo že došlo k inému porušeniu povinností podľa týchto VOP používateľom. Používateľ sa tiež zaväzuje na svoje náklady a bezodkladne prijať všetky potrebné opatrenia na minimalizovanie následkov takéhoto porušenia povinností a na zabránenie takéhoto porušenia v budúcnosti.

8. V prípade porušenia záväzku mlčanlivosti a / alebo neoprávneného poskytnutia / sprístupnenia Dôverných informácií v zmysle článku 11 týchto VOP používateľom, je poskytovateľ (i) oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, a / alebo (ii) tiež oprávnený požadovať od používateľa za každý jednotlivý prípad porušenia zmluvnú pokutu vo výške 5.000,- EUR (slovom: päťtisíc eur) opakovanie, a to aj po skončení tohto zmluvného vzťahu.

9. Uplatnením práva na zmluvnú pokutu ani zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo poskytovateľa na náhradu škody, a to aj v rozsahu presahujúcom dohodnutú zmluvnú pokutu. Uplatnením práva na zmluvnú pokutu ani zaplatením zmluvnej pokuty taktiež nie je dotknutá povinnosť používateľa naďalej splniť povinnosť zabezpečenú zmluvnou pokutou. Zmluvná pokuta podľa bodu 11.8. článku 11 týchto VOP je splatná piatym (5.) pracovným dňom odo dňa doručenia písomnej výzvy poskytovateľa používateľovi na jej zaplatenie. Zmluvné strany so zmluvnou pokutou dohodnutou podľa bodu 11.8. článku 11 týchto VOP vyslovene súhlasia a vyhlasujú, že zmluvná pokuta je (aj s prihliadnutím na hodnotu a význam zabezpečovanej povinnosti) primeraná, zodpovedajúca dobrým mravom a zásadám poctivého obchodného styku a v prípade vzniku nároku oprávnenej zmluvnej strany na zmluvnú pokutu, túto zmluvnú pokutu nebudú rozporovať.

12. Doručovanie a komunikácia

1. Zmluvné strany sa dohodli, že dôležité informácie a pokyny týkajúce sa týchto VOP budú komunikované prostredníctvom e-mailových kontaktov, ktoré sú v prípade poskytovateľa uvedené v bode 1.1. článku 1 týchto VOP a v prípade používateľa sú uvedené v registračnom formulári. Ohľadom ostatnej bežnej komunikácie môžu zmluvné strany komunikovať aj iným vhodným spôsobom podľa uváženia.

2. V prípade zmeny kontaktných údajov zmluvných strán sa príslušná zmluvná strana zaväzuje bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu.

3. Akákoľvek komunikácia predpokladaná týmito VOP, ktorá má mať podľa VOP písomnú formu, musí byť doručená zmluvnej strane poštou alebo elektronickou poštou (emailom) alebo osobne alebo expresnou kuriérskou službou na dohodnuté kontaktné údaje zmluvnej strany, ak to tieto VOP v konkrétnom prípade neupravujú inak. Zmluvné strany sa dohodli, že akékoľvek písomnosti týkajúce sa skončenia trvania zmluvy, obsahom ktorej sú tieto VOP budú doručované len prostredníctvom pošty alebo osobne alebo expresnou kuriérskou službou.

4. Ak v týchto VOP nie je doručovanie v konkrétnom prípade dohodnuté inak, písomná komunikácia sa pre účely týchto VOP považuje za doručenú:

  • 1. v prípade osobného doručenia dňom jej skutočného doručenia adresátovi, čo adresát písomne potvrdí, alebo dňom odmietnutia prevzatia zásielky adresátom;
  • 2. v prípade zaslania doporučeným listom alebo expresnou kuriérskou službou dňom jej skutočného doručenia, alebo najneskôr druhým (2.) pracovným dňom nasledujúcim po dni odovzdania zásielky na poštovú prepravu a to v prípade, ak adresát zásielku neprevzal, odmietol prevziať alebo aj ak sa o jej doručení vôbec nedozvedel;
  • 3. v prípade doručovania prostredníctvom e-mailu, nasledujúci pracovný deň odo dňa odoslania daného e-mailu, aj keď si adresát e-mail neprečítal.

13. Ochrana osobných údajov

1. Naša spoločnosť si uvedomujme, že v súvislosti s prevádzkovaním platformy Sitnow dochádza k spracúvaniu osobných údajov a preto sa snažíme dodržiavať všetky zákonnom požadované opatrenia, aby sa zabezpečila ich náležitá ochrana a bezpečnosť. Za týmto účelom máme v súlade Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“), prijaté primerané technické a organizačné opatrenia. Zároveň v súlade s článkom 13 GDPR by sme Vás chceli informovať o podmienkach spracúvania osobných údajov.

2. Prevádzkovateľom (v zmysle GDPR) je spoločnosť Consulting Agency s.r.o., so sídlom Na ihrisko120/7, 974 01 Riečka, Slovenská republika, IČO: 48 243 086, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka číslo: 28416/S (ďalej len „prevádzkovateľ“). V prípade akýchkoľvek otázok, ktoré sa týkajú osobných údajov nás môžete kontaktovať na nasledujúcich kontaktných údajoch: Tel. +421 902 076 013, E-mail: info@sitnow.sk.

3. Účel spracúvania osobných údajov Vaše osobné údaje sa spracúvajú za účelom:

  • poskytnutia služby a vyhotovenia účtovného dokladu,
  • informovania o rôznych akciách a novinkách prevádzkovateľa (marketingová komunikácia).

4. Rozsah spracúvaných osobných údajov Registračné údaje: meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, č. účtu. Spracúvané osobné údaje majú charakter tzv. bežných osobných údajov.

5. Právny základ spracúvania osobných údajov

  • článok 6 ods.1 písm. b) GDPR - spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy na diaľku, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby;
  • článok 6 ods.1 písm. c) GDPR - spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné podľa osobitných predpisov. Ide najmä o zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov;
  • článok 6 ods.1 písm. f) GDPR - spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov prevádzkovateľa, konkrétne na prípadné uplatňovanie/bránenie nárokov poskytovateľa súdnou cestou napr. nárok na náhradu škody;
  • článok 6 ods.1 písm. f) GDPR - v prípade marketingovej komunikácie s existujúcimi klientami - spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na účely oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je marketingová komunikácia s existujúcimi klientami.

6. Kategórie príjemcov a tretích strán Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté alebo sprístupnené nasledujúcim kategóriám príjemcov alebo tretích strán:

  • poskytovateľ webhostingu za účelom uchovávania elektronických údajov;
  • poskytovateľ IT servisu/údržby;
  • poskytovateľ účtovných služieb;
  • štátne kontrolné orgány v oblasti elektronického obchodovania.

7. Prenos osobných údajov do tretej krajiny mimo EÚ a EHP alebo medzinárodnej organizácii nie je a ani sa nezamýšľa.

8. Doba uchovávania osobných údajov

  • Registračné údaje sa uchovávajú počas trvania zmluvy, obsahom ktorej sú tieto VOP.
  • Účtovné doklady sa uchovávajú 10 rokov.

9. Poučenie o právach dotknutej osoby V súlade s čl.13 – 21 GDPR (§ 19-27 zákona o ochrane osobných údajov) máte ako dotknutá osoba:

  • ▪ právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa Vašej osoby a potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa Vás týkajú (čl.15 GDPR), Máte právo na poskytnutie kópie osobných údajov, ktoré o Vás máme k dispozícii, ako aj na informácie o tom, ako Vaše osobné údaje používame. Vo väčšine prípadov Vám budú Vaše osobné údaje poskytnuté v písomnej listinnej forme, pokiaľ nepožadujete iný spôsob ich poskytnutia. Ak ste o poskytnutie týchto informácií požiadali elektronickými prostriedkami, budú Vám poskytnuté elektronicky, ak to bude technicky možné.
  • právo na opravu Vašich nesprávnych alebo neúplných osobných údajov (čl.16 GDPR), Prijímame primerané opatrenia, aby sme zabezpečili presnosť, úplnosť a aktuálnosť informácií, ktoré o Vás máme k dispozícii. Ak si myslíte, že údaje, ktorými disponujeme sú nepresné, neúplné alebo neaktuálne, prosím neváhajte nás požiadať, aby sme tieto informácie opravili, aktualizovali alebo doplnili.
  • právo na vymazanie (na zabudnutie) Vašich osobných údajov, ak účel ich spracúvania skončil alebo je splnená niektorá z podmienok čl.17 GDPR, Máte právo nás požiadať o vymazanie Vašich osobných údajov, napríklad, ak osobné údaje, ktoré sme o Vás získali už viac nie sú potrebné na naplnenie pôvodného účelu spracúvania. Vaše právo je však potrebné posúdiť z pohľadu všetkých relevantných okolností. Napríklad môžeme mať určité právne a regulačné povinnosti, čo znamená, že nebudeme môcť Vašej žiadosti vyhovieť.
  • právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, ak ide o prípady podľa čl.18 GDPR, Za určitých okolností ste oprávnený nás požiadať, aby sme prestali používať Vaše osobné údaje. Ide napríklad o prípady, keď si myslíte, že osobné údaje, ktoré o Vás máme môžu byť nepresné alebo keď si myslíte, že už Vaše osobné údaje nepotrebujeme využívať.
  • právo na prenosnosť osobných údajov podľa čl.20 GDPR, Za určitých okolností máte právo požiadať nás o prenos osobných údajov, ktoré ste nám poskytli, na inú tretiu stranu podľa Vášho výberu. Právo na prenosnosť sa však týka len osobných údajov, ktoré sme od Vás získali na základe súhlasu alebo na základe zmluvy, ktorej ste jednou zo zmluvných strán.
  • právo namietať spracúvanie osobných údajov, ak ide o prípady podľa čl.21 GDPR, Máte právo namietať voči spracúvaniu údajov, ktoré je založené na našich legitímnych oprávnených záujmoch. V prípade, ak nemáme presvedčivý legitímny oprávnený dôvod na spracúvanie a Vy podáte námietku, nebudeme Vaše osobné údaje ďalej spracúvať.
  • právo podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov – ak sa domnievate, že Vaše osobné údaje spracúvame nespravodlivo alebo nezákonne, môžete podať sťažnosť dozornému orgánu Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Tel.: +421 /2/ 3231 3214; mail: statny.dozor@pdp.gov.sk, viac info. nájdete na www.dataprotection.gov.sk
  • odvolať súhlas – len v prípadoch, kedy Vaše osobné údaje spracúvame na základe Vášho súhlasu, máte právo tento súhlas kedykoľvek odvolať. Súhlas môžete odvolať u prevádzkovateľa na kontaktných údajoch uvedených v záhlaví tohto dokumentu. Odvolanie súhlasu však nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov, ktoré sme na jeho základe o Vás spracúvali.

10. Svoje práva môžete uplatniť písomne u prevádzkovateľa na kontaktných údajoch uvedených v bode 1.1. článku 1 týchto VOP. Za týmto účelom môžete použiť Formulár pre uplatnenie práv dotknutej osoby, ktorý nájdete na konci týchto VOP. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.

11. Na Vašu žiadosť týkajúcu sa spracúvania osobných údajov budeme odpovedať bez zbytočného odkladu, najneskôr do jedného mesiaca od jej doručenia. V osobitných prípadoch môže byť lehota predĺžená o ďalšie dva mesiace, o dôvodoch predĺženia lehoty Vás budeme informovať do jedného mesiaca od prijatia žiadosti. Pri vybavovaní Vašej žiadosti sme povinní overiť si Vašu totožnosť. O postupe overenia Vašej totožnosti Vás budeme informovať pri reakcii na Vašu žiadosť. Informácie sa poskytujú bezplatne. Ak by však Vaše žiadosti boli neprimerané alebo často sa opakujúce, môžeme požadovať primeraný administratívny poplatok za ich vybavenie.

12. Poučenie o práve namietať spracúvanie údajov na účel priameho marketingu Máte právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa Vás týkajú, na účel priameho marketingu v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom. Ak dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu, prevádzkovateľ ďalej osobné údaje na účel priameho marketingu nesmie spracúvať.

13. Poskytnutie vašich osobných údajov je dobrovoľné. Ide o požiadavku, ktorá je potrebná na uzavretie a realizáciu zmluvy, obsahom ktorej sú tieto VOP a tiež zákonnou požiadavkou za účelom vystavenia účtovných dokladov. V prípade, že máte záujem o vzájomnú spoluprácu a uzavretie zmluvy, je potrebné, aby ste nám poskytli nevyhnutné osobné údaje. Následkom neposkytnutia Vašich osobných údajov je nemožnosť uzavrieť a realizovať túto zmluvu, iné následky nie sú.

14. Automatizované rozhodovanie vrátane profilovania: nie je. Prevádzkovateľ pri spracúvaní osobných údajov pre daný účel nepoužíva automatizované individuálne rozhodovanie, ani profilovanie.

15. Ako získavame vaše osobné údaje, z akého zdroja? Prevádzkovateľ spracúva výlučne len údaje, ktoré mu Vy ako dotknutá osoba poskytnete.

14. Trvanie a ukončenie zmluvy

1. Zmluva, obsahom ktorej sú tieto VOP nadobúda platnosť a účinnosť dňom, keď používateľ klikne na odkaz „Súhlasím s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a potvrdzujem, že som oprávnený konať v mene používateľa.“

2. Táto zmluva je uzavretá na dobu neurčitú.

3. Táto zmluva môže byť ukončená:

  1. písomnou dohodou oboch zmluvných strán, ktorá bude obsahovať podmienky ich vzájomného vysporiadania;
  2. písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán, a to aj bez udania dôvodu, v jednomesačnej (1) výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane;
  3. odstúpením od tejto zmluvy jednou zo zmluvných strán v prípade, ak druhá zmluvná strana porušuje ustanovenia tejto zmluvy podstatným spôsobom v zmysle § 345 Obchodného zákonníka alebo v prípadoch ustanovených týmito VOP.

4. Ukončením tejto zmluvy (z akéhokoľvek dôvodu) nie sú dotknuté ustanovenia týkajúce sa povinnosti zachovávať mlčanlivosť, zákaz konkurenčného konania, nároky poskytovateľa na odmenu vyplývajúce z článku 8 týchto VOP, nároky poskytovateľa na zmluvnú pokutu a/alebo nároky na náhradu škody, na ktoré mu vznikol nárok do dňa zániku tejto zmluvy, vrátane následne plynúceho úroku z omeškania a súvisiacich nákladov spojených s uplatnením pohľadávky, ďalej súvisiace nároky zmluvných strán, ako aj iné ustanovenia, ktoré podľa prejavenej vôle zmluvných strán alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení tejto zmluvy.

5. Po ukončení zmluvy sú zmluvné strany povinné si poskytnúť potrebnú súčinnosť pre zabezpečenie riadneho ukončenia zmluvného vzťahu, predovšetkým vykonať vysporiadanie svojich finančných a iných záväzkov vzniknutých na základe zmluvy, najmä v zmysle článku 8 týchto VOP.

6. Zmluvné strany týmto výslovne vylučujú uplatnenie ustanovení § 351 ods. 2, § 543 a § 544 Obchodného zákonníka, čo predovšetkým znamená, že už poskytnuté plnenia sa navzájom nevracajú, pričom používateľ je v prípade odstúpenia od tejto zmluvy (alebo iného spôsobu ukončenia tejto zmluvy) povinný poskytovateľovi zaplatiť odmenu ku dňu odstúpenia, resp. ukončenia tejto zmluvy.

6. Používateľ sa zaväzuje, že počas trvania tohto zmluvného vzťahu a po jeho ukončení neurobí žiadne vyhlásenie, ktoré by mohlo poškodiť dobré meno poskytovateľa, jeho obchodných partnerov, klientov a/alebo jeho spolupracujúcich osôb.

15. Záverečné ustanovenia

1. Ak sa zistí, že niektoré ustanovenie týchto VOP je neplatné, nezákonné alebo nevymožiteľné, prípadne sa za také bude považovať, tak sa toto ustanovenie, v rozsahu, v akom je neplatné, nezákonné alebo nevymožiteľné, bude považovať za ustanovenie, ktoré nie je súčasťou týchto VOP a platnosť, zákonnosť a vymožiteľnosť ostatných ustanovení nebude týmto ustanovením dotknutá. Zmluvné strany sa týmto zaväzujú, že ak takáto neplatnosť, nezákonnosť alebo nevymožiteľnosť ovplyvní práva a povinnosti zmluvných strán, vynaložia maximálne úsilie, aby takéto neplatné, nezákonné alebo nevymožiteľné ustanovenie nahradili platným, zákonným a vymožiteľným ustanovením, ktorého zámer sa bude čo najviac blížiť zámeru vyplývajúcemu z pôvodného ustanovenia.

2. Táto zmluva, obsahom ktorej sú tieto VOP sa riadi slovenským právnym poriadkom. Na práva a povinnosti explicitne neupravené týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia platných právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä ustanovenia Obchodného zákonníka. Práva a povinnosti uložené týmito VOP, ako i pojmy nimi používané, sa budú vykladať a aplikovať v súlade s príslušnými ustanoveniami platných právnych predpisov, ako aj obchodných zvyklostí a praxe aplikovaných v Slovenskej republike.

3. Všetky spory, ktoré vzniknú medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou rozhodne s konečnou platnosťou príslušný slovenský súd podľa právnych predpisov Slovenskej republiky.

4. Zmluvné strany sa môžu prostredníctvom emailovej komunikácie dohodnúť na poskytovaní nadštandardných služieb vrátane osobitného dojednania o odmene nad/ mimo rámec týchto VOP, pričom takého osobitné dojednanie bude mať prednosť pred týmito VOP.

5. Zmluvné strany sa dohodli, že prípadné zmeny a doplnenia týchto VOP sa môžu vykonať aj tak, že poskytovateľ zašle používateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v rámci registrácie informáciu o aktualizácii VOP. V prípade, že používateľ nepošle poskytovateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v bode 1.1. článku 1 týchto VOP písomné oznámenie o ukončení tejto zmluvy v lehote 15 kalendárnych dní od doručenia informácie, má sa za to, že zmluvné strany sa dohodli na zmene týchto VOP.

PRÍLOHA: FORMULÁR PRE UPLATNENIE PRÁVA DOTKNUTEJ OSOBY

(Tento formulár vyplňte len ak si prajete uplatniť právo na ochranu osobných údajov podľa GDPR.)

Na základe Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) si týmto ako dotknutá osoba uplatňujem nasledujúce právo:

Právo na prístup k osobným údajom (čl.15 GDPR), ktoré sa týkajú:
Právo na opravu osobných údajov (čl.16 GDPR), ktoré sa týkajú:
Právo na výmaz osobných údajov (čl.17 GDPR), ktoré sa týkajú:
Právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov (čl.18 GDPR), ktoré sa týkajú:
Právo na prenosnosť osobných údajov (čl.20 GDPR), ktoré sa týkajú:
Právo namietať spracúvanie osobných údajov (čl.21 GDPR), ktoré sa týkajú:
Práva týkajúce sa automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania (čl.22 GDPR), ktoré sa týkajú:
Túto žiadosť podáva:
Meno a priezvisko žiadateľa:
Kontaktná adresa:
Dňa:
Podpis:

Vyplnenú žiadosť nám zašlite elektronicky na vyššie uvedenú E-mailovú adresu alebo v papierovej podobe na adresu sídla prevádzkovateľa a my Vám odpovieme v zákonnej lehote.